Μένουμε Ασφαλείς
υιοθετώντας έναν υγιεινό τρόπο ζωής
ΕΥΖΗΝ

Μένουμε Ασφαλείς υιοθετώντας έναν υγιεινό τρόπο ζωής

Μένουμε Ασφαλείς υιοθετώντας έναν υγιεινό τρόπο ζωής

Ένας υγιεινός τρόπος ζωής αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι για την καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού μας συστήματος. Η υιοθέτηση νέων, πιο υγιεινών συνηθειών είναι μια διαδικασία που περιλαμβάνει πολλά στάδια.

Το σημείο κλειδί σε αυτή την προσπάθεια είναι να θυμάστε ότι τα πράγματα είναι πάντα απλά για τη φροντίδα του οργανισμού μας. Αυτό ισχύει και για την περίπτωση του οργανισμού μας. Μέσα από μικρές διορθωτικές κινήσεις αποκαθιστούμε αρχικά τη σχέση και την επικοινωνία με το σώμα μας, το οποίο στη συνέχεια μας οδηγεί από μόνο του σε όλα όσα χρειάζεται για την εύρυθμη λειτουργία του.

Όλα ξεκινούν κάνοντας μικρές προσθήκες στο καθημερινό σας πρόγραμμα, οι οποίες στη συνέχεια θα γίνουν με εύκολο τρόπο οι νέες υγιείς μας συνήθειες, χωρίς καν να το καταλάβουμε. Σταδιακά, μέσα από αυτές τις συνήθειες θα οδηγηθούμε από μόνοι μας σε έναν υγιή και δυνατό οργανισμό.

Διαβάστε εδώ τον πλήρη οδηγό μας για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού σας συστήματος.


Ξεκινήστε μία νέα ζωή, κάνοντας στο καθημερινό σας πρόγραμμα τις ακόλουθες προσθήκες:

1. Άσκηση

Η ενσωμάτωση της σωματικής δραστηριότητας στην καθημερινή και εβδομαδιαία αγωγή μας είναι εξαιρετικά σημαντική για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού σας συστήματος.
Σε περίπτωση που η λέξη “Άσκηση” σας προκαλεί άγχος και σας δημιουργεί εικόνες με βάρη και ταλαιπωρία στο μυαλό, κάντε ένα βήμα πίσω και πάρτε μία ανάσα.
Η σωματική δραστηριότητα είναι κάτι που επιλέγουμε εμείς με βάση τον χρόνο που μπορούμε να διαθέσουμε και όλα όσα μας αρέσουν. Το σώμα μας θα αποκομίσει τα μέγιστα μόνο όταν συνδυάζουμε την κίνηση με την ευτυχία κι επιλέγουμε ένα περιβάλλον που μας κάνει να νιώθουμε χαρά. Βρείτε τη δική σας επιλογή κίνησης, αρκεί να είναι κάτι που θα χαίρεστε να κάνετε σε καθημερινή ή εβδομαδιαία βάση.

2. Μείωση του άγχους

Μελέτες αποδεικνύουν ότι το χρόνιο στρες μπορεί να καταστέλλει τις προστατευτικές ανοσολογικές αντιδράσεις και να επιδεινώνει τις παθολογικές ανοσολογικές αντιδράσεις.
Για να προωθήσετε την υγεία, πρέπει να ελαχιστοποιήσετε τα επίπεδα άγχους σας. Αυτό μπορεί να είναι δύσκολο σήμερα, ειδικά όταν οι άνθρωποι ανησυχούν να αρρωστήσουν, αλλά είναι σημαντικό.
Αυτό που έχει σημασία να θυμόμαστε εδώ είναι ότι δε φταίμε κάθε φορά που αγχωνόμαστε. Έτσι, χρειάζεται να είμαστε καλοί με εμάς κι όχι να θυμώνουμε που κάτι μας προκάλεσε στρες. Το άγχος είναι ένα συναίσθημα που προσπαθεί να μας πει κάτι.
Αν λοιπόν βιώνετε στιγμές έντονου στρες, προσπαθήστε να βρείτε τρόπους επικοινωνίας με το σώμα σας που θα εκδηλώσουν και θα απελευθερώσουν αυτό το συναίσθημα. Όταν αγνοούμε τα μηνύματα που έρχονται μέσα από τα συναισθήματα, γιατί φοβόμαστε να τα δούμε αυτά επανέρχονται διαρκώς σε μεγαλύτερη ένταση, η οποία μπορεί να εκδηλωθεί και με τη μορφή κάποιας ασθένειας.
Η πιο απλή λύση και πάλι εδώ είναι να μη γυρίσουμε την πλάτη στην υγεία μας και να δώσουμε στο σώμα μας την προσοχή που μας αξίζει.

3. Βελτίωση του ύπνου

Όταν δεν κοιμάστε αρκετά, το ανοσοποιητικό σας σύστημα δεν θα μπορεί να λειτουργεί σωστά. Στην πραγματικότητα, κανείς γίνεται πιο ευπαθής όταν έχει έλλειψη ύπνου. Όσοι κοιμούνται λιγότερο από έξι ώρες τη νύχτα έχουν περισσότερες από τέσσερις φορές περισσότερες πιθανότητες να κρυώσουν από αυτούς που κοιμούνται περισσότερο από επτά ώρες.
Για να μειώσετε τις πιθανότητές σας να κρυολογήσετε, βεβαιωθείτε ότι έχετε τουλάχιστον επτά ώρες ύπνου κάθε βράδυ. Είναι αποδεδειγμένο άλλωστε ότι ένας σωστός κιρκαδικός ρυθμός, δηλαδή η εσωτερική διαδικασία ρύθμισης του κύκλου ύπνου – αφύπνισης (βιολογικό ρολόι) παίζει σημαντικό ρόλο στην αποτελεσματικότερη απόκριση του ανοσοποιητικού.
Ο σύγχρονος τρόπος ζωής έχει διαταράξει αυτή τη λειτουργία πολλών ανθρώπων. Είναι σύνηθες στις μέρες μας να χρειαζόμαστε ανοιχτή την τηλεόραση στο υπνοδωμάτιο για να κοιμηθούμε, ή να είμαστε μπροστά στην οθόνη του κινητού μας μέχρι να κλείσουμε τα μάτια μας.
Οι ηλεκτρονικές συσκευές επηρεάζουν κατά πολύ την ποιότητα του ύπνου και μας κάνουν αναβλητικούς στον ύπνο, με αποτέλεσμα πολλές φορές να ξαπλώνουμε μία σωστή ώρα και να κοιμόμαστε τελικά 2 ή και 3 ώρες μετά από αυτή.
Προσπαθήστε σταδιακά να κλείνετε τις οθόνες σας όλο και πιο νωρίς και φροντίστε το περιβάλλον στο οποίο κοιμάστε ώστε να σας ξεκουράζει και να σας ηρεμεί χωρίς να χρειάζεστε να δείτε ένα επεισόδιο από την αγαπημένη σας σειρά για να γίνει αυτό. Σταδιακά, θα παρατηρήσετε ότι κοιμάστε όλο και πιο εύκολα κι όχι μόνο. Θα δείτε ολόκληρη τη ζωή σας να μεταμορφώνεται μέσα από τη διαύγεια και την ενέργεια που θα σας προσφέρει η βραδυνή σας ξεκούραση.

4. Περιορισμός της κατανάλωσης αλκοόλ

Η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ μπορεί σίγουρα να επηρεάσει την ανοσοποιητική λειτουργία. Καλό θα ήταν να μειώσετε το αλκοόλ για την καταπολέμηση των λοιμώξεων και την προώθηση της υγείας του ανοσοποιητικού συστήματος.
Το αλκοόλ επηρεάζει αρνητικά την υγεία του εντέρου, μειώνοντας τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και καθιστώντας σας πιο επιρρεπή σε επιβλαβή παθογόνα. Καταναλώστε ένα ή 2 αλκοολούχα ποτά την εβδομάδα, ή λιγότερο, για να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

5. Λήψη προστατευτικών μέτρων

Στη δύσκολη αυτή εποχή που διανύουμε είναι απαραίτητο να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν υπάρχουν μικρόβια και ιοί. Είναι σημαντικό να προστατέψετε τον εαυτό σας και τους γύρω σας. Αυτό σημαίνει:

● συχνό πλύσιμο των χεριών, για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα

● ελαχιστοποιήστε την επαφή με το πρόσωπό σας

● σε περίπτωση που έχετε βήχα ή φτερνιστείτε, φροντίστε να γίνεται πάντα στον αγκώνα σας

● αναζητήστε φροντίδα και θεραπεία όταν χρειάζεται.

Παν μέτρον άριστον

Το σημαντικότερο όλων είναι να φροντίζουμε την υγεία μας, χωρίς όμως να χάνουμε τον έλεγχο και να καταφεύγουμε σε υπερβολές. Όταν προχωράμε σε ακρότητες, το μόνο που καταφέρνουμε είναι να μας προκαλούμε δυστυχία και επιπρόσθετο άγχος στην καθημερινότητά μας. Επιπρόσθετα, στο τέλος μπορεί να βλάψουμε το ανοσοποιητικό μας, αντί να το ενισχύσουμε.
Ένα ισορροπημένο πρόγραμμα φροντίδας θα μας δώσει όλα όσα χρειαζόμαστε, ενώ ταυτόχρονα θα μας επιτρέψει να συνεχίσουμε να απολαμβάνουμε τη ζωή.
Στο κέντρο ευεξίας «ΕΥ ΖΗΝ» είμαστε σύμμαχοί της σας σε αυτή τη προσπάθεια προάγοντας την υγεία και την ευεξία για μια καλύτερη καθημερινότητα.
Θα χαρούμε πολύ να συζητήσουμε μαζί τις δικές σας εξατομικευμένες ανάγκες για μία ισορροπημένη και χαρούμενη ζωή.

Διαβάστε εδώ τον πλήρη οδηγό μας για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού σας συστήματος.
Κλείστε ένα ραντεβού σήμερα!
Σας περιμένουμε με μεγάλη χαρά